Dostava na teritoriji cele Srbije je 300 RSD! Za narudžbine preko 8.000 RSD dostava je besplatna!

Opšti uslovi kupovine

OPŠTI USLOVI KUPOVINE

Ovim uslovima regulišu se prava i obaveze potrošača kao i uslovi kupoprodaje proizvoda ponuđene na našoj internet stranici. Ovi opšti uslovi predstavljaju i odredbe ugovora između Prodavca i svakog pojedinačnog potrošača koji naruči robu putem platforme.

 Prodavac( u daljem tekstu ) je PR “Masherie”. Kupac je posetilac internet prodavnice koji pošalje narudžbinu za najmanje jedan proizvod iz ponude na tvojavinoteka.rs.  Po zaključenju narudžbenice, potrošač će dobiti e-mail potvrde narudžbenice kojim se potrošač obaveštava da je njegova narudžbina potvrđena. Tek nakon dostavljanja ovog e-maila, smatra se da je zaključen ugovor o prodaji robe. Ugovor traje sve dok se ne ispune prava i obaveze ugovornih strana po osnovu ugovora.

Cene na internet prodavnice su iskazane u dinarima (RSD) sa uračunatim PDV-om.

Prodaja alkohola zabranjena je osobama mlađim od 18 godina. Odgovornost za tačnost i potpunost unesenih korisničkih podataka prilikom registracije, prijave i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac. Za kršenje ove odredbe Prodavac ne snosi odgovornost obzirom da je vidno i jasno istaknuto da je za sklapanje ugovora potrebna punoletnost. Prilikom isporuke proizvoda, na Kupcu je teret dokaza punoletnosti prilikom preuzimanja robe. Isporuka se neće obaviti u slučaju sumnje da se radi o maloletnoj osobi, osim ako ista pruži dokaz svoje punoletnosti. Za potpuno poslovno nesposobne osobe ugovor mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a delimično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika.

Proizvodi na internet prodavnici su prikazani sa tekstualnim opisima i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni iz baze podataka Prodavca. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbine. Prodavac posebno ističe da vizuelni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti (što uključuje ograničenja samog uređaja kojim korisnik pristupa internet prodavnici, korisničku percepciju boja, način fotografisanja proizvoda, varijacije u objavama i sl.). U slučaju navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima prikazani na internet prodavnici podložni su računarskim greškama, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim greškama i sl. Prodavac će na internet prodavnici nastojati da pruži što precizniji opis i sliku proizvoda ali ne preuzima odgovornost za potpunu tačnost navedenih podataka. U slučaju očiglednih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima, Prodavac zadržava pravo da jednostrano raskine ugovor. Ne snosimo odgovornost za podatke koji se nalaze na samom proizvodu.

Predmet narudžbine mogu biti samo proizvodi za koje je na sajtu naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbina koje se mogu istovremeno procesuirati, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovremena sa stanjem u skladištu. Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavac će obavestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem je proizvod dostupan te ujedno ponuditi mogućnost kupovine alternativnog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku.

Ne garantujemo da će naš sajt, ili bilo koji sadržaji na njemu uvek biti nesmetano dostupni ili bez grešaka. Pristup našem sajtu dopušten je privremeno. Možemo da suspendujemo, povučemo, prekinemo ili promenimo sve ili bilo koji deo našeg sajta bez najave. Nećemo biti odgovorni prema Vama ukoliko iz bilo kog razloga naš sajt bude nedostupan u bilo kom trenutku i u bilo kom trajanju.

Za rešavanje svih sporova nadležan je Sud u Sremskoj Mitrovici.

S vremena na vreme možemo izmeniti ovu izjavu kako bi ona bila u skladu sa zakonskim zahtevima i načinom našeg poslovanja. Redovno posećujte ove stranice kako biste našli najnoviju verziju ove izjave. Ukoliko unesemo bitne izmene u ovu izjavu o privatnosti, obavestićemo vas o tome na našem internet sajtu i putem imejla ("Obaveštenje o promeni").

 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

 

DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA OGRANIČENJA

Isporuku vina na teritoriji Beograda vršimo našim dostavnim vozilima na adresu koju ste naveli prilikom naručivanja.

Za svaku kupovinu veću od 8.000,00 RSD dostava je besplatna na celoj teritoriji Beograda.

Za svaku kupivinu ispod vrednosti od 8.000,00 RSD trošak dostave se naplaćuje i iznosi fiksno 300 RSD, bez obzira na količinu i težinu porudžbine.

Sve porudžbine na teritoriji Beograda koje primimo i koje nam budu potvrdjene do 11h isporučićemo istog dana. Porudžbine na teritoriji Beograda koje budu poslate posle 11h isporučićemo narednog dana.

Plaćanje

Plaćanje se vrši prilikom isporuke. Uz pošiljku vam dostavljamo račun.

Za porudžbine veće od 8.000,00 RSD ne postoje nikakvi dodatni troškovi., dok za porudžbine koje su vrednosti ispod 8.000,00 RSD plaćate i troškove dostave u iznosu od 300,00 RSD i taj iznos ce biti iskazan na računu zajedno sa cenom koštanja poručenih proizvoda.

Za hitne isporuke posle 14h na teritoriji Beograda molimo vas da nas kontaktirate putem našeg Chat servisa.

Dostava robe van Beograda

Isporuku vina van Beograda vršimo putem kurirske službe Bex express.

Za svaku kupovinu veću od 8.000,00 RSD dostava je besplatna na celoj teritoriji Srbije.

Za svaku kupovinu ispod vrednosti od 8.000,00 RSD trošak dostave se naplaćuje i iznosi fiksno 300,00 RSD, bez obzira na količinu i težinu porudžbine.

Sve porudžbine koje primimo do 17h poslaćemo narednog radnog dana putem kurirske sluzbe a vreme dostave na vašu adresu je maksimalno 48h od momenta potvrde porudzbine. U slučaju da robu ne primite u predvidjenom roku molimo vas da nas obavestite e-mailom office@tvojavinoteka.rs ili slanjem poruke putem našeg Chat servisa

Plaćanje se vrši prilikom isporuke a pošiljku će pratiti i naš račun. Za porudžbine veće od 8.000 RSD plaćate tačan iznos koji je na računu – ne postoje nikakvi dodatni troškovi. Za porudžbine ukupne vrednosti ispod 8.000 RSD plaćate  troškove dostave u iznosu od 300 RSD i taj iznos će biti iskazan na  računu zajedno sa cenom koštanja poručenih proizvoda.

Ostale napomene

Prilikom slanja pošiljke, bez obzira na mesto dostave, dobićete i naš automatski e-mail kao potvrdu da smo primili Vašu porudžbimu i e-mail kad paket krene iz magacina ka Vama.

Kako bi izbegli situacije da dostavljač nema kome da dostavi isporučena vina, molimo vas da osigurate nečije prisustvo na adresi koju ste naveli kao adresu dostave kao i da prilikom naručivanja precizirate željeno vreme isporuke.

Naš kurir će Vas pozvati pre nego što stigne na Vašu adresu.

Plaćanje mozete vrsiti:

  • U gotovom novcu prilikom preuzimanja pošiljke;
  • Opštom uplatnicom;
  • Virmanom ili elektronskim putem;
  • Platnom karticom.

 

POLITIKA REKLAMACIJA

Prava potrošača prilikom kupovine preko interneta

Obaveštavamo vas da se prema Zakonu о zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše prodajne internet stranice www.tvojavinoteka.rs smatra prodajom na daljinu.

U slučaju prodaje na daljinu prodavac je dužan da u pisanoj formi, kupcu dostavi:

-obrazac za odustanak 
-obaveštenje o prodavcu, pravu potrošača na odustanak od ugovora i dužnosti prodavca i kupca u slučaju realizacije prava na odustanak 
-primerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavca.

Potrošač ima pravo da bira da li želi da mu se navedena dokumentacija dostavi prilikom isporuke proizvoda ili na e-mail. 
U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Izjava o odustanku od Ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Izjava o odustanku mora biti svojeručno potpisana.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe u slučaju odustanka snosi kupac.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, narudžbina će biti vraćena kupcu a troškovi povrata usled reklamacije će biti dodatno naplaćeni kupcu.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva tri mogu da budu relevantna:

- isporuka originalno zapakovanih proizvoda koji su prilikom fizičke manipulacije od strane korisnika oštećeni (etiketa, kapica, zaštitna folija..); 
- isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i 
- isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

Reklamacije, saobraznost i garancija

Poštovani potrošači,

u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) PR “Masherie” odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost PR “Masherie” ne postoji ako isporučena roba:

  1. odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model; 
    2. ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora; 
    3. ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste 
    4. po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Postupak reklamacije

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka slanjem email-a na office@tvojavinoteka.rs

PR “Masherie” ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe.

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini dobićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Pravo na reklamaciju od strane PR “Masherie” potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja proizvodima, kao i ako je došlo do oštećenja originalne ambalaže, etikete, zaštitne kapice i sl.

Povraćaj sredstava

Povraćaj novca u slučaju povraćaja robe vrši se od strane onlajn prodavca isključivo na tekući račun koji je kupac priložio u Odustanku od kupovine ili Reklamacionom listu.

 Korisnički centar: contact@tvojavinoteka.rs